Vanhaa kunnon bodausta #treenipäiväkirja

Nyt sitten viime viikon treenit kehiin. Kaverini postauksen innoittamana, viime aikoina on tullut tehtyä vanhaa kunnon bodaus treeniä! Tällaisista treeneistä onkin jonkin verran aikaa ja olen penkannut viimeksi alkuraskauden aikana. Oli siis jo korkea aika kokeilla kuinka rauta nousee. Ei kovin hyvin, mutta tästä on suunta vain ylöspäin. 🙂 Tämän viikon salitreenit on siis suoraan lainattu linkkaamastani postauksesta! 🙂

bodaus

Maanantai

  • Kyykky 4 x 10-12
  • Jalkaprässi 4 x 10-12
  • Penkki 4 x 10-12
  • Alataljasoutu 4 x 10-12
  • Kaksi vapaavalintaista vatsalihasliikettä

Tiistai

Juoksulenkki kaverin kanssa 40 min

Keskiviikko

  • Kyykky 4 x 10-12
  • Lantiotyöntö 4 x 12-15
  • Hartiaprässi 4 x 10-12
  • Maastaveto 4 x 6-12
  • Hauiskääntö 4 x 12-15
  • Ojentaja 4 x 12-15

Torstai

Lepo

Perjantai

Lepo

Lauantai

  • Kyykky 4 x 10-12
  • Askelkyykky 4 x 10-12
  • Penkki 4 x 10-12
  • Ylätaljaveto 4 x 10-12
  • Kaksi vapaavalintaista vatsalihasliikettä

Sunnuntai

Lepo

Hyvä treeniviikko kokonaisuudessaan! 🙂 Ihan mukavaa oli tehdä tuota bodaus treeniä ja vieläpä tietyn ohjelman mukaan.

Millainen oli oma treeniviikkosi?

Seuraa Facebook, Instagram & Youtube

Lue myös:

Vauva söi ranskalaisia, soittakaa poliisi! ♥ Ruokapäiväkirjani Vähennä treeniä ja kiinteydy! Kiihdytä aineenvaihduntaa x 8 Kroppa raskauden jälkeen Raskauskilot Vatsalihastreeni raskauden jälkeen Pakko päästä kesäkuntoon! Milloin normaalista tuli liian laiha? 

Taru

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 2
Tykkää jutusta