Hikinen treeniviikko #liikuntapäiväkirja

Huomenta! Tänään taas jaossa viikon treenit. Tällä viikolla kotitreeni on houkutellut kuntosalia enemmän, joten niitä on tullut tehtyä. Vaihtelu virkistää. 🙂

Maanantai

Salitreeni 60 min

Tiistai

Lepo

Keskiviikko

Kotitreeni 50 min

30 min kävely

Torstai

Rauhallinen kävely 30 min

Perjantai

Kotitreeni

Kuntopyöräilyä 30 min

Lauantai

Kuntopyöräilyä 60 min

Sunnuntai

Lepo

kotitreeni

kotitreeniKotona saa kyllä hyviä treenejä myös tehtyä! Itse olen käyttänyt apuna 10 kg kahvakuulaa, mutta ilmankin saa kyllä lihakset kipeiksi ja hien pintaan. Voisin välillä jakaa yksityiskohtaisemmin omia treenejäkin täällä blogissakin. Jossain vaiheessa näin tulikin tehtyä. Pitkästä aikaa tuli myös poljettua kuntopyörää täällä kotosalla, sekin oli pitkään tauolla.

Pari treenitöntä päivää tuli pidettyä, vaikken kokenut olevani mitenkään erityisemmin levon tarpeessa. Ajattelimme ensi viikolla käydä myös ostamassa lapselle turvaistuimen pyörään ja kypärän, pääsee hänkin sitten pyörälenkeille mukaan. 🙂

Ihanaa sunnuntaita.<3!

Seuraa Facebook, Instagram & Youtube

Lue myös:

Miltä näyttää 165cm & 55kg?

Miten itse treenaan?

Sykettä nostattava kiertoharjoittelu x2?

Taru

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 8
Tykkää jutusta