Kovatehoinen hiit-kuntopiiri

Se olisi taas maanantain treenipostauksen aika! 🙂 TĂ€llĂ€ kertaa vuorossa kovatehoinen hiit-treeni.

Hiit-treenissÀ vuorottelevat kovasykkeinen treeni ja lepo tai kovasykkeinen treeni sekÀ kevyellÀ teholla tehtÀvÀ treeni. TÀssÀ kotona tehtÀvÀ kuntopiiri, jossa tehdÀÀn jokaista liikettÀ kovalla teholla 30 s ajan, jonka jÀlkeen pidetÀÀn pieni 15 s lepo. Ennen treenin aloitusta lÀmmittele 5 minuuttia tekemÀllÀ kevyesti lihaskuntoliikkeitÀ, hyppimÀllÀ yms.  hiit-treeni

KyykkyhyppyjÀ 30 s

Lepo 15 s

Burpee 30 s

Lepo 15 s

Vatsarutistus 30 s

Lepo 15 s

Askelkyykkyhyppy 30 s

Toista koko kierros 4 kertaa. Lopuksi kevyt loppuverryttely hölkkÀÀmĂ€llĂ€ 5 min. HyviĂ€ treenejĂ€! 🙂

Facebook & Instagram

Lue myös:

RuokapÀivÀkirjani

Jalat muusiksi 20-minuutissa

Tehokas vatsalihastreeni

***

Time for Monday workout! Here’s a HIIT workout you can do at home.

Squat jump 30 s

Rest 15 s

Burbee 30 s

Rest 15 s

Abnominal crunches 30 s

Rest 15

Lunge jump 30 s

Cool down 5 minutes jogging. Have a great day! 🙂

Taru

Vastaa

SÀhköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentÀt on merkitty *

 
TykkÀÀ jutusta