Leipää ja tikkareita #ruokapäiväkirja

Hellou ja mukavaa tiistaita! Mennään pitemmittä puheitta ruokapäiväkirjan pariin. 😉

Aamupala

2 riisikakkua maapähkinävoilla

Banaani

Milbona protein pudding (vihdoin nämä tulivat Lidliinkin!)

Välipala

Froosh smoothie

Proteiinipatukka

Lounas

Salaattia, jossa makaronia, kanaa, fetaa, tomaattia, kurkkua ja valkosipulisalaattikastiketta

Päivällinen

Sama kuin lounas + kauraleivät kananmunalla, voilla, juustolla ja kurkulla

Iltapala

Kaksi Bonbon tikkaria + leipä juustolla ja voilla + omena

leipäHuomaa ettei tämä ruokapäiväkirjan teko tule vielä ihan selkäytimestä; molemmista leivistä otettu jo haukut! Noita Bonbon -tikkareita tulee nykyään syötyä aika usein, ne ovat niin hyviä! Se on muuten jännä, miten tikkarista tulee tyytyväisemmäksi kuin samanlaisesta karkista ilman tikkua. 😀 Tikun kanssa karkki kestää pidempään, hahah. Viime aikoina vaalea leipä on maistunut, jostain syystä paremmin kuin tumma. Kauraleivät on tän hetken lemppareita. Onneksi välillä tulee syötyä myös noita riisikakkuja. 🙂

Seuraa Facebook, Instagram & Youtube

Lue myös:

Treeniviikko

Lihottaako makeutusaineet?

Syyllisyys syömisestä

Taru

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 6
Tykkää jutusta