Aina ei pysty #treenipäiväkirja

Moikka ja hyvää sunnuntaita! Kuten viime viikollakin, myös tänä sunnuntaina julkaisen taas treenipäiväkirjan. Muistutan teitä taas siitä, että treenipäiväkirjat tulevat tällä hetkellä viikon jäljessä – ettette ihmettele jos olette nähneet minut jossain tekemässä treeniä, joka ei esiinnykään tässä listauksessa. 😀 Nyt vuorossa siis viime viikon treenit, josta muotoutuikin hieman yllättäen kevyt viikko. Nykyään en pidä kevyitä viikkoja säännöllisesti – pidän niitä silloin kun tunnen olevani levon tarpeessa.

levon tarpeessa levon tarpeessa levon tarpeessa levon tarpeessa

Maanantai

Simppeli viiden liikkeen salitreeni paikkaharjoitteluna. Isoja liikkeitä kuten kyykkyä, prässiä ja penkkiä. Sarjat ja toistot 4 x 10 – 12. Oli kyllä kiva tehdä pitkästä aikaa vanha kunnon bodaustreeni!

Tiistai

30 minuutin juoksulenkki rattaiden kanssa.

Keskiviikko

Tästä alkoi alamäki. Marssin salille vain huomatakseni, että nyt ei kulje sitten millään. Aloin muistelemaan milloin viimeksi olen pitänyt kevyen viikon? En muistanut yhtään, joten päätin saman tien että loppuviikko treenataan kevyesti ja levätään. Salitreenin sijaan veivasin crosstraineria reilu puoli tuntia.

Torstai

Pelkkää hyötyliikuntaa, vähän pyöräilyä ja kävelyä.

Perjantai

Hyötyliikunnalla ja levolla meni tämäkin päivä.

Lauantai

Pyöräilin 30 minuutin lenkin ja näiden lisäksi kaveria treffatessa tuli poljettua keskustaan ja takaisin sekä hieman myös itse keskustassa.

Sunnuntai

Lepo

Seuraa Facebook, Instagram & Youtube

Huomaatko sinä ajoissa kun olet levon tarpeessa? Pidätkö kevyen viikon fiiliksen mukaan vai säännöllisesti?

Lue myös:

Vauva söi ranskalaisia, soittakaa poliisi! ♥ Ruokapäiväkirjani Vähennä treeniä ja kiinteydy! Kiihdytä aineenvaihduntaa x 8 Kroppa raskauden jälkeen Raskauskilot Vatsalihastreeni raskauden jälkeen Pakko päästä kesäkuntoon! Milloin normaalista tuli liian laiha? 

Taru

8 vastausta artikkeliin “Aina ei pysty #treenipäiväkirja”

  1. Lepo tekee varmasti tosi hyvää, ja on hyvä pitää rennompaa otetta aina, kun siltä tuntuu =)

  2. Treenasin itseni aika pahaan ylikuntoon, ja nyt palautumiseen on mennyt jo lähes vuosi, eikä vieläkään ihan täysin normaalisti keho toimi. Ainakin opin millainen treeni minun keholle sopii, kaikille kun ei samanlaiset treenit sovi. Sen ymmärtäminen meni vaikeimman kautta.

    • Kiitos kommentista! Jep, pitää oppia tuntemaan ne omat rajansa. Toivottavasti toivut pian! <3

    • Mä pidin myös ennen joka neljäs viikko, mutta nykyään en tunne niin usein tarvitsevani. 🙂 Kiitos kommentista!

  3. Huomaan kyllä kun kroppa alkaa tarviimaan sellaista kunnollista lepoa. Pääsin taas selkävaivojen hiukan hellitettyä pyörällä töihin ja olo oli mitä mainioin – selkävaivojen ollessa päällä tulee levättyä sekä tehtyä pientä kävelyä joka yleensä helpottaa.

    hanna
    http://www.hannamariav.com

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 5
Tykkää jutusta