Nyt se perse ylös! – treenipäiväkirja

On ehkä hiukan koomista valittaa liikunnan puutteesta treenipäiväkirjassa. 😉 Tällä viikolla on kyllä tullut treenattua, mutta jälleen kerran – lisää arkiliikuntaa kaivattaisiin. Onneksi tätä kirjoittaessa sentään seison koneen äärellä. Pitää nyt vain ihan oikeasti ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa harrastamaan sitä hyötyliikuntaa. Ei muka ole aikaa, pyh pah. Kävelen kyllä mielelläni, jos olen menossa jonnekin – nykyään vain tulee vietettyä aikaa aika paljon kotona. 😀 Tässä tämän viikon treenipäiväkirja!

Lisää arkiliikuntaa

Maanantai

Salitreeni 45 min: Kyykkyä, leuanvetoa, ylätaljaa, askelkyykkyä, lantionnostoa ja vatsalihaksia. Lämmittely crosstrainerilla.

Tiistai

Koulupäivä Digitaalisen markkinoinnin parissa. Olin aika loppu päivän jälkeen. Lenkki olisi ehkä tehnyt terää, mutta jäin vain levyttämään sohvalle.

Keskiviikko

Taas koulupäivä. Pää oli taas aivan jumissa kaikesta informaatiosta -ja treeni jäi välistä. 😀

Torstai

Torstaina sitten vihdoin menin salille tekemään 45min treenin. Tällä kertaa tein supersarjoja ja pidin sykettä korkealla. Illalla poljin vielä pyörää kotona 30min.

Perjantai

Kuntopyörää Netflixiä katsoessa 45 min.

Lauantai

Crosstrainer 30 min ja salitreeni 45 min.

Sunnuntai

Tänään vakaana aikomuksenani on tehdä ainakin kävelylenkki. 😀

Lisää arkiliikuntaa siis kaivataan! Aika paljon tulee oltua tässä koneen ääressä joko seisten tai istuen. Varsinaisia treenejä tuli sen sijaan tehtyä hyvin tällä viikolla. Olenhan itse kirjoittanut aiheesta oman postauksenkin Lisää liikuntaa x6, pitääpä varmaan taas lukaista se läpi muistutukseksi, hahah. Katsotaan sitten ensi viikolla, onko tulos parempi. 🙂

Millä keinoin olet itse saanut lisää arkiliikuntaa päiviisi?

Seuraa Facebook, Instagram & Youtube

Lue myös:

Hermomyrkkyä ja mansikka puddingia – ruokapäiväkirjaPainoindeksi on hölmö keksintöPitkästä aikaa juoksulenkkiä! – treenipäiväkirjaParhaat motivaatiolauseet x 15 Kolme tortillaa päivässä! – ruokapäiväkirjaHoikistu napostelemalla? Tanssi se ulos #treenipäiväkirja Tämän hetken parhaat Netflix sarjat x 3! 8 vinkkiä – mistä aikaa liikunnalle?

Taru

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 4
Tykkää jutusta