Pikatreenejä #treenipäiväkirja

*Sisältää mainoslinkkejä

Huomenta! Pienen tauon jälkeen taas treenipäiväkirjan parissa. 🙂 Tässä mun treeniviikko, joka sisälsi aika paljon lyhyitä treenejä! Viime viikon treenipäikky jäi välistä, joten tämä on siis viime viikolta. 😉

Maanantai

Kotitreeni oman kehon painolla ja kahvakuulalla 30 min. Lämmittely kuntopyörällä. En saanut tästä ihan täysillä tehoja irti, koska katsoin samalla Netflixiä. 😀 Ei ehkä paras idea.

Tiistai

Lepo

Keskiviikko

Kiertoharjoittelu 30 min lämmittelyineen. Tein saman treenin viime viikolla kavereiden kanssa. Treeni löytyy täältä. Suosittelen lämpimästi!

Torstai

Lepo

Perjantai

Salitreeni kiertoharjoitteluna 30 min

Lauantai

Lepo

Sunnuntai

Juoksulenkki 45 min. Pitkästä aikaa jaksoin taas juosta. Ehkä Sudion langattomilla kuulokkeilla oli osuutensa asiaan! 😉 On ihanaa kun ei tarvitse pelleillä johtojen kanssa, vaan voi keskittyä treeniin. Muistuttelen vielä teitä alekoodista TARU15, jolla saat 15% alennuksen kaikista Sudion kuulokkeista. Valikoima löytyy TÄÄLTÄ.

lyhyitä treenejäAika napakoita pikatreenejä tuli tehtyä 🙂 Paitsi tuo maanantain treeni meni hieman löysäilyksi, mutta ei se mitään! Kivaa sunnuntai-iltaa!

Miltä näytti sun treeniviikko? Onko siellä tullut tehtyä myös lyhyitä treenejä? 🙂

Seuraa Facebook, Instagram & Youtube

Lue myös:

9 vinkkiä – miten eroon turvotuksesta? Pari munkkia päivässä pitää nälän loitolla Miten herkuttelen? 9 sääntöä joiden avulla pysyn kunnossa Selluliittia pyllyssä 5 syytä olla tavoittelematta rasvatonta kroppaa

Taru

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 4
Tykkää jutusta