Maanantain ruokapäiväkirja

Maanantain ruokapäiväkirjaa luvassa. Ajattelin että kertoisin näissä myös vähän päivän liikunnoista; onko ollut lepoa vai treeniä. Eilen iltapäivästä kävin tekemässä siis koko kropan salitreenin pudotussarjoja hyödyntäen. Join palautusjuoman myös jälkeenpäin, se unohtui merkitä. 🙂

ruokapäiväkirja, syöminen, ruoka, omena, kasvikset, jauheliha, leipä, protein pudding

Aamupala klo 9:00

Turkkilaista jogurttia, mysliä, banaania & maapähkinävoita

Banaaniananaskookos smoothieta

Proteiinipatukka

Lounas klo 11:00

Lohkoperunoita, jauhelihaa ja pakastekasviksia kookosöljyllä. Kasviksien päällä tutuksi tullut kastike kermaviili + Sour&Cream dippi

Välipala klo 14:00

Kauraleipää voilla ja juustolla

Omena

Pari lusikallista maapähkinävoita

Päivällinen klo 17:00

Samaa kuin lounaalla, mutta ilman öljyä ja kurkkua lisänä

Iltapala klo 19:00

Pudding & Omena

Täytyy myöntää että olen hiukka kyllästynyt näihin ruokiin. 😀 Olen vain todella laiska keksimään uusia. Varsinkin patukoita ja puddingeja on tullut syötyä aivan liikaa. Ne ovat jotenkin vain niin helppoja, vaikka terveellisempiäkin vaihtoehtoja olisi.

Heittäkää ideoita, jos teille tulee jotain hyviä ja helppoja ruokia mieleen! 🙂

Seuraa: Facebook, Instagram & Youtube

Lue myös:

Lauantain ruokapäiväkirja

Ruokapäiväkirja vol. 2

Ruokapäiväkirjani

Taru

4 vastausta artikkeliin “Maanantain ruokapäiväkirja”

  1. Itsella ihan sana ongelma, patukkaa, puddingeja ja skyriä kuluu päivittäin vaikka haluaisin syödä mahd. terveellisesti.. nyt olen alkanut tekemään rahkasmoothieita eli purkki maitorahkaa, marjoja ja hedelmää (tuoreita,pakaste,säilykkeet) ja tehosekoittimella sekaisin 🙂

  2. Miten olisi pähkinät tai banaaniletut aamu/ ilta-/ välipaloiksi? 😊 Itse en syö proteiinipatukoita juuri koskaan mutta pähkinöitä kuluu lähes päivittäin 😄 Varsinkin paahdettuina tosi hyviä 😋

    • Hei joo pitäisi tehdä noita banaanilettuja! 🙂 Olin ihan unohtanut niiden olemassaolon. Kiitti vinkistä. 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 7
Tykkää jutusta