Mun treeniviikko

Tänään näytti sää hitusen paremmalta kuin eilen tai toissapäivänä. Toivotaan että tästä alkaisi aurinkoiset ja lämpimät kelit! Treeniviikko -postaus unohtui eiliseltä, joten tässä siis viime viikon treenit:

Maanantai:

Salitreeni 60 min paikkaharjoitteluna

Tiistai:

30 min kävely x 2

Keskiviikko:

Salitreeni 60 min

30 min kuntopyöräilyä

1,5 h kävely

Torstai:

Lepo

Perjantai:

Salitreeni 60 min

Lauantai:

Lepo

Sunnuntai:

Lepo

Mun treeniviikkoTällä viikolla koitan sitten panostaa enemmän kehonhuoltoon..on meinaan rintaranka mennyt niin jumiin, että ihan ahdistaa. Toivon että jumi menisi ohi kotikonstein, muuten ei varmaan auta kuin mennä fyssarille rusauttamaan…

Millainen treeniviikko on sulla suunnitelmissa?

Seuraa Facebook, Instagram & Youtube

Lue myös:

Vähennä treeniä ja kiinteydy

Lisää tehoa salitreeniin x5!

Lisää liikuntaa x6

Taru

2 vastausta artikkeliin “Mun treeniviikko”

  1. kannattaa ottaa putkirullalla nikamien rusauttelu tavaksi, itse tein niin ja en ole vuosiin kärsiny selän lukoista, kun ennen niitä oli lähes päivittäin 🙂 täällä unohtunu lepopäivät kokonaan joten nyt kun on kovimmat treenit ( jalat ja selkä) tehty niin huomenna ja torstaina lepoa ja sitten jatketaan pelkällä salitreenillä loppuviikko.

    • Kiitos vinkistä! Mulla kaksi pötkylää löytyykin, käyttö on vaan jäänyt hieman vähälle. 😀 Hyvä hyvä, pitää muista pitää lepopäiviäkin! Kivaa viikkoa!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 5
Tykkää jutusta