Nopea kotitreeni

18img (1 of 1)Moikka ja kivaa perjantaita!

Joskus ajattelin aivan hassusti; treeni on kunnollinen vasta kun se on kestänyt 45 min. Kaikki tuota lyhyemmät treenit olivat minusta turhia. Nyt tuo tuntuu aivan hölmöltä; lyhyillä ja intensiivisillä treeneillä saadaan jopa parempia tuloksia kuin pidemmillä ja laiskasti tehdyillä. Myös reippaasti yli tunnin kestävät- ja raskaat treenit voivat aiheuttaa pidemmässä juoksussa ylirasitusta ja siksi treenin tehoa ei kannatakaan kestossa mitata.

Viime aikoina olenkin suosinut lyhyempiä ja isommalla sykkeellä tehtäviä treenejä. Olen myös aina ennen inhonnut kotona treenaamista; olen ajatellut että eihän kotona saa tehtyä kunnolla, mutta mieleni on muuttunut tämänkin suhteen. Senkun alkaa tekemään. Itse olen varsinainen ajansäästäjä, joten on kivaa kun salille lähtöön ja matkoihin ei mene aikaa. Heheh, sinne kävelenkin 5 minuuttia…

17img (1 of 1)Tässä siis yksi kotitreeni vaihtoehto sinulle, joka haluat hikoilla omassa olohuoneessasi. 😉

  1. Haarahypyt max. määrä
  2. Kapea kyykky max. määrä
  3. Askelkyykky vuorojaloin max. määrä
  4. Etunojapunnerrus max. määrä
  5. Ojentajapunnerrus max. määrä
  6. Vatsarutistukset max. määrä

Toista jokaista liikettä minuutin ajan niin monta kuin jaksat. Tee koko kierros putkeen, jonka jälkeen 2 minuutin tauko. Toista kierros 2-4 kertaa. Näin treeni on tehty 14-30 minuutissa. 🙂

Mukavia treenihetkiä.<3

Seuraa Facebook & Instagram

Lue myös:

Aamuviiden treeni

Kyllästynyt kuntosaliin

Älä treenaa jos ei huvita

***

Here is a quick workout you can do at your home;

  1. Branch jump
  2. Narrow squat
  3. Lunge squat
  4. Press up
  5. Narrow press up
  6. Abnominal crunches

Do every movement in 1 min. tube without a break. After that keep 2 min. break. Repeat the entire round 2-4 times. This workout takes only 14-30 minutes. 🙂

Have a nice friday.<3

 

Taru

4 vastausta artikkeliin “Nopea kotitreeni”

  1. Itelleni tekee vaikeata treenata kotona. Ehkä auttaa jos tekee just tommosen tiukan treenin, muuten keskittymiseni herpaantuu tietokoneelle tai muualle samantien. 😀

  2. Hei, löysin sun blogisi pari päivää sitten ja oikein kivalta vaikuttaa! 🙂
    Itselläni on liikkumisen suhteen motivaatio hukassa. Olen 3-vuotiaan lapsen äiti ja asutaan kahdestaan. Suurimmaksi osaksi päiväni menevät hänen kanssaan touhutessaan. Tyttö ei ole aikoihin viihtynyt rattaissa, joten lenkkeily ei niin onnistu. Päikkäreitä ei nuku, niin päivällä ei ole aikaa milloin voisi sisällä jumppailla ja illalla lapsen mentyä nukkumaan houkuttelee enemmän koneella istuminen ja netflix 😀
    Pitäisi vain saada itseään niskasta kiinni ja alkaa iltaisin kotitreeniä tekemään. Tervetulleita ovat siis tämmöiset postaukset!! 🙂

    • Kiitos kommentista ja kiva kuulla! Tsemppiä treeniin! Itselläkin meinaa treenit jäädä jos jättää liian myöhäiseksi. ;D Toivottavasti lapsi alkaa viihtyä rattaissa niin pääset lenkille. 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta