Rasvaa polttava porrastreeni

Wuhuu kuvat mahtuu taas! Maanantain treenipostaus siirtyi nyt tiistaille. ūüėČ

Kevään tullessa tekee mieli alkaa treenata enemmän ulkona. Vielä en ole ulkotreenejä kevyitä lenkkejä lukuunottamatta startannut, mutta kohta on varmasti niidenkin aika säiden lämmetessä. Viime keväänä tuli muutaman kerran tehtyä porrastreeni ja ne olivat aivan super rankkoja! Tänä vuonna ajattelin ryhdistäytyä niiden kanssa ja yrittää saada itseni useammankin kerran hikoilemaan rappusten äärelle.

porrastreeni, rappustreeni Porrastreeneillä rasva palaa ja aineenvaihdunta käy kierroksilla vielä pitkään treenin jälkeenkin. Tässä yksi hyväksi todettu porrastreeni, jos mielesi kaipaa jo kovia ulkotreenejä! Tämän treenin tein portailla, joissa oli n. 30 askelmaa. Voit siis muuttaa treeniä hieman oman jaksamisesi ja portaiden askelmien mukaan ja tehdä enemmän- tai vähemmän toistoja. Tee koko kierros kolme kertaa.

Lämmittelyksi hölkkää portaat ylös ja alas rennosti muutamaan kertaan ja pyörittele käsiä, jalkoja, hartijoita ja kroppaa ylipäätänsä ennen aloitusta.

Tasajalkahypyt A ja B

A.) Hypi portaat ylös askelma kerrallaan ja hölkkää alas

B.) Sama kuin äsken, mutta hyppää kaksi porrasta kerrallaan

Spurtit

Juokse portaat ylös niin kovaa kuin pääset ja hölkkää takaisin. Toista kolme kertaa.

Kyykyt

Seiso portaalla, laskeudu kyykkyyn istumaan ja nouse takaisin ylös. Tee niin monta toistoa kuin jaksat.

Punnerrus

Etunojapunnerrus portaissa. Tee niin monta toistoa kuin jaksat.

Dippi

Istu portaille jalat pari askelmaa alemmas. Vie kädet taakse kyynärpäät takana. Laske kroppa käsien ja jalkojen varaan. Tee maksimimäärä toistoja.

Teetk√∂ sin√§ paljon ulkotreenej√§ kev√§isin ja kes√§isin? ūüôā

Seuraa Facebook, Instagram & Youtube

Lue myös:

Lisää tehoa salitreeniin-x5!

Treenifilosofiani

Lisää liikuntaa x6!

 

 

Taru

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 4
Tykkää jutusta