Perjantain ruokapäiväkirja

Tänään vuorossa viime perjantain ruokapäiväkirjaa. Taas aika tavanomainen päivä. Kouluun en jäänyt syömään, koska minulla oli kahden tunnin päivä.

Aamupala klo 7:00

Turkkilaista jogurttia myslillä ja banaanilla

Aika perus aamupala. Turkkilainen jogurtti loppui hieman kesken, joten annos jäi hieman tavanomaista pienemmäksi.

ruokapäiväkirja

Välipala klo 10:00

Cocovi super choco pussi 60g

Pienemmän aamupalan johdosta söin koulussa näitä herkkuja. Viime viikolla söin viisi pussillista. 😀

cocovi, super choco

Lounas klo 12:00

Kotona sitten kasviskeittoa ja purkki raejuustoa. Jäi hiukan vielä hiukomaan, joten lisäksi otin pari lusikallista maapähkinävoita.

vita dor peanut butter

Päivällinen klo 16:00

Kanaa kastikkeessa, parsakaaleja ja perunaa

Taas maapähkinävoita pari rkl

Iltapala klo 20:00

Kaksi realia voilla, juustolla ja kananmunalla

Froosh smoothieKuten syömisistäni huomaa, tykkään tuosta maapähkinävoista aika paljon. 😀 Perjantai oli myös treenipäivä, eli palautusjuoman vetäisin myös jossain välissä.

Kivaa tiistaita.<3

Seuraa Facebook, Instagram & Youtube

Lue myös:

Miksi lopetin kaloreiden laskemisen?

Ruokapäiväkirjani

Ruokapäiväkirja vol.2

Maanantain ruokapäiväkirja

Taru

11 vastausta artikkeliin “Perjantain ruokapäiväkirja”

  1. Mitä maapähkinä voita käytät? Oon etsinyt ”omaan makuun parasta” ja kun sen löysin niin poistui valikoimasta eikä täältä päin nyt saakkaan enään mistään 😀 ois kiva saada suosituksia! Tietysti mieluiten sellasia mihin ei oo lisätty mitään 🙂

    • Syön ite tota lidlin makeuttamatonta Vita Dor -merkkistä :)! Parasta mun mielestä 🙂

    • Huvikseni ynnäilin esim. iltapalan kaloreita yhteen: Froosh 250 ml sisältää 142,5 kilokaloria, kaksi keitettyä kananmunaa yhteensä n. 150 kilokaloria, yksi realviipale on 82 kilokaloria ja leipiä on kuvassa kaksi. Jo nämä yhteensä tekevät n. 456 kilokaloria. Tähän päälle vielä juustot ja voi, josta tulee vielä 100-200 kaloria lisää, vähän riippuen mitä juustoa ja minkälaisia viipaleita ja kuinka paljon voita. Cocovi pussi puolestaan sisältää 342 kilokaloria. Tässä vaiheessa ollaan väh. n. 900 kilokalorissa. (Kaloriteidot googlailin mm.kalorilaskurista yms.) Että ei tuo koko päivän ruoka jää alle 1000 kilokalorin. Tosin tällä en tarkoita sitä etteikö enemmänkin voisi syödä (tähän en ota kantaa tässä) – argumentoin vain tuota ylläolevaa kommenttia vastaan.

      • Kiitos kommentista. 🙂 Perjantai olikin vähäruokaisempi päivä kuin yleensä, aina ei ole saman verran nälkä.;)

        • Ja itse syön lähes kaikki tuotteet rasvaisina versioina, kasviskeitossakin on paljon sulatejuustoa ja kermaa. 😀

  2. Ihan sama juttu maapähkinävoin kanssa! Helposti menisi puoli purkillista 😂 Mitä palkkaria muuten käytät? 😄

    • Jep ja joskus on mennytkin. 😀 Vähän vaihdellen, joskus Scitecciä ja joskus taas Lidlin jotain merkkiä. 🙂 Vaihtelen aika paljon. 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 5
Tykkää jutusta