Sykettä nostattava kiertoharjoittelu x 2

Sis.mainoslinkkejä

Moni sanoo ettei kesällä tee mieli mennä salille hikoilemaan. Itse olen silti siellä tunnollisesti käynyt muutaman kerran viikossa. Ajattelen ettei se vie minulta kuin tunnin, jonka jälkeen voin nauttia aurinkoisista päivistä. Hyötynä on myös se, että salilla ei ole melkein ketään joten ei tarvitse jonotella laitteisiin.

Tykkään välillä tehdä treenejä kiertoharjoitteluna eli monta liikettä putkeen.Tein viittä eri liikettä putkeen ja toistin kierroksen neljä kertaa, jonka jälkeen vuorossa oli seuraavat erilaiset viisi liikettä. Myös jälkimmäisiä liikkeittä tein neljä kierrosta.

hormoniviiva (1 of 1).jpg

ENSIMMÄISET LIIKKEET

1. Etuheilautus kahvakuulalla x 15

 

2. Yhden käden etuheilautus x 15 molemmilla käsillä

 

3. Rinnalleveto kahvakuulalla x 10 molemmilla käsillä

 

4. Etukyykky kahvakuulalla x 10

 

5. Hyppy max. toistot + loppuun kyykyt oman kehon painnolla max. toistot

mustaalkoaao (1 of 1).jpg

SEURAAVAT LIIKKEET

1. Takakyykky tangolla x 10

 

2. Vauhtipunnerrus tangolla x 10

 

3. Kulmasoutu tangolla x 10

 

4. Lapasoutu TRX x 10

 

5. Vatsarutistus kahvakuulalla x 10

smile (1 of 1).jpg

Fitnesstukussa on muuten kesäkuussa paljon tuotteita jopa -50% ja paljon muita tarjouksia! Kannattaa käydä tsekkaamassa lisäravinteita ja treenivälineitä täältä sekä treenivaatteita täältä!

Treeni-iloa!

 

    Seuraa blogia FacebookBloglovin’, Blogit.fi, Blogipolku.fi

    Taru

    Vastaa

    Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

     
    Tykkää jutusta