Takaisin treenien pariin! #treenipäiväkirja

Huomentaa.<3 Viime viikko meni flunssan kourissa, mutta tällä viikolla olen päässyt takaisin treenien pariin! Tältä näytti tämän viikon treenit:

Maanantai:

Salitreeni paikkaharjoitteluna suorilla sarjoilla 60 min

Tiistai:

Kävelylenkki 45 min

Keskiviikko:

Salitreeni supersarjoina 60 min

Torstai:

1 h 45min pyörälenkki

Perjantai:

Lepo

Lauantai:

Kevyttä pyöräilyä 40 min

Treeni omalla pihalla kahvakuulalla ja oman kehon painolla supersarjoilla 30 min

Sunnuntai:

Suunnitelmissa kävelylenkki 😉

takaisin treenien pariin

takaisin treenien pariinTällä viikolla aerobinen on siis tullut kivasti mukaan kuvioihin. Perjantai oli tällä kertaa nyt poikkeuksellisesti lepoa, koska torstain pyörälenkki otti sen verran koville. 😀 Hyvän treenin saa kyllä tehtyä omallakin pihalla pelkkien tankojen ja tuolienkin varassa, ajattelin pistää treenin ensi viikolla jakoon!

Päivittelen vielä tämän päivän Fitfashionin snäppiä (fitfashionfi), joten pistä seurantaan. <3

Seuraa Facebook, Instagram & Youtube

Lue myös:

Kroppa raskauden jälkeen

Jumppaa vauvan kanssa

Raskauskilot

Taru

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 4
Tykkää jutusta