Kovatehoinen hiit-kuntopiiri

Se olisi taas maanantain treenipostauksen aika! 🙂 Tällä kertaa vuorossa tehokas kuntopiiri!

Hiit-treenissä vuorottelevat kovasykkeinen treeni ja lepo tai kovasykkeinen treeni sekä kevyellä teholla tehtävä treeni. Tässä kotona tehtävä kuntopiiri, jossa tehdään jokaista liikettä kovalla teholla 30 s ajan, jonka jälkeen pidetään pieni 15 s lepo. Ennen treenin aloitusta lämmittele 5 minuuttia tekemällä kevyesti lihaskuntoliikkeitä, hyppimällä yms.  tehokas kuntopiiri

Kyykkyhyppyjä 30 s

Lepo 15 s

Burpee 30 s

Lepo 15 s

Vatsarutistus 30 s

Lepo 15 s

Askelkyykkyhyppy 30 s

Toista koko kierros 4 kertaa. Lopuksi kevyt loppuverryttely hölkkäämällä 5 min. Hyviä treenejä! Pistä jakoon myös oma lemppari tehokas kuntopiiri -treenisi! 😉

Facebook & Instagram

Lue myös:

Ruokapäiväkirjani

Jalat muusiksi 20-minuutissa

Tehokas vatsalihastreeni

***

Time for Monday workout! Here’s a HIIT workout you can do at home.

Squat jump 30 s

Rest 15 s

Burbee 30 s

Rest 15 s

Abnominal crunches 30 s

Rest 15

Lunge jump 30 s

Cool down 5 minutes jogging. Have a great day! 🙂

Taru

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 1
Tykkää jutusta