Kovatehoinen hiit-kuntopiiri

Se olisi taas maanantain treenipostauksen aika! 🙂 Tällä kertaa vuorossa tehokas kuntopiiri!

Hiit-treenissä vuorottelevat kovasykkeinen treeni ja lepo tai kovasykkeinen treeni sekä kevyellä teholla tehtävä treeni. Tässä kotona tehtävä kuntopiiri, jossa tehdään jokaista liikettä kovalla teholla 30 s ajan, jonka jälkeen pidetään pieni 15 s lepo. Ennen treenin aloitusta lämmittele 5 minuuttia tekemällä kevyesti lihaskuntoliikkeitä, hyppimällä yms.  tehokas kuntopiiri

Kyykkyhyppyjä 30 s

Lepo 15 s

Burpee 30 s

Lepo 15 s

Vatsarutistus 30 s

Lepo 15 s

Askelkyykkyhyppy 30 s

Toista koko kierros 4 kertaa. Lopuksi kevyt loppuverryttely hölkkäämällä 5 min. Hyviä treenejä! Pistä jakoon myös oma lemppari tehokas kuntopiiri-treenisi! 😉

Seuraa Facebook, Instagram & Youtube

Lue myös:

RuokapäiväkirjaniJalat muusiksi 20-minuutissaTehokas vatsalihastreeniSykettä nostattava kiertoharjoittelu x 2Miten itse treenaan?Helpot välipala ideat x4!Mönkään mennyt maanantai!Sadesää lihottaaRuokapäiväkirjani

Taru

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 1
Tykkää jutusta