Tanssi se ulos #treenipäiväkirja

Huomenta! Mennään suoraan viime viikon treeneihin – nämä treenipäiväkirjat kun tulevat viikon jäljessä. Viime viikon liikunnat menivät aika perinteistä rataa, mitä nyt Blockfestit hieman sekoittivat pakkaa.

Viikon liikunnat Viikon liikunnat

Viime viikon liikunnat

Maanantai

45 min salitreeni paikkaharjoitteluna. Isoja liikkeitä; penkkiä, kyykkyä, maastavetoa, leuanvetoa sekä pystypunnerrusta.

Tiistai

45 min kävelylenkki.

Keskiviikko

Lepo.

Torstai

45 min salitreeni paikkaharjoitteluna; Askelkyykky, kyykky, lantionnosto, vatsarutistukset, hauiskääntö ja ylätalja.

Perjantai – Sunnuntai

Lähtö Blockfesteille aamupäivällä. Ei varsinaisia treenejä  – paitsi tietysti tuli käveltyä ja tanssittua!

Viikon liikunnat

Tämän viikon olen parannellut itseäni flunssasta ja maanantain salitreenin jälkeen olenkin keskittynyt lepäilyyn. Nyt olo alkaa olla parempi ja suunnitelmissa on ensi viikolla startata taas hieman aktiivisempi treenikausi. Haluan kipeästi takaisin mun aamutreeni rytmiin. Nyt olen vain sulkenut herätyskellon ja jäänyt sänkyyn makoilemaan…:D Katsotaan huomenna, kuinka minun käy!

Ps. Päivitän koko ensi viikon Fitfashionin Insta stooria (fitfashionfi), muistathan seurata siellä!

Ihanaa sunnuntain jatkoa.

Seuraa Facebook, Instagram & Youtube

Lue myös:

Tärkein omaisuus on aikaTahaton laihtuminenVanhaa kunnon bodausta #treenipäiväkirja8 vinkkiä – mistä aikaa liikunnalle?Perusmättöä #ruokapäiväkirjaVoiko pelkällä liikunnalla laihtua? Aina ei pysty #treenipäiväkirjaRehellistä mättöä #ruokapäiväkirja

Taru

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 6
Tykkää jutusta