Viikon liikuntapäiväkirja!

salomon treenivaatteet Joka tiistai julkaisen ruokapäiväkirjan. Ajattelin ottaa vakkaripostaukseksi myös viikon liikunnat tähän sunnuntaille. 🙂 Tässä siis tämän viikon liikuntapäiväkirja!

Maanantai

Koko kropan salitreeni, paikkaharjoitteluna ja toistomäärät 10.

Aamuviideltä tehty treeni! Hyvin kulki kun oli putkeen nukuttu yö takana ja iltakymmeneltä olin jo peiton alla.

Tiistai

Lepo

Ajatuksenani on aina tehdä joku aerobinen treeni salivapaina päivinä, vaikkapa kävelyä, pyöräilyä tai juoksua. Harmittavan usein se jää vain ajatuksen tasolle. Tähän läppärin ääreen tulee usein juututtua! Damn!!!

Keskiviikko

Koko kehon salitreeni liikepareina. Toistot 15.

75 minuutin vaunukävely.

Jälleen aamulla ennen koulua tehty treeni, mutta ei sentään viideltä. 🙂 Tykkään vaihdella toistomääriä ja tyyliä treenissä. Iltapäivälle menin kaverini kanssa kävelylle, oli niin ihana sää!

Torstai

Vaunulenkki, vaihdellen kävelyä ja juoksua 30 min.

Tarkoitus oli juosta koko lenkki, mutta enpäs sitten juossutkaan. 😀 Ehkä ensi kerralla! Lapsen mielestä on ainakin hauskaa olla kyydissä kun juoksen.

Perjantai

Salitreeni triplasarjoilla, yksijakoinen ohjelma.

Hiki tuli tuli! Nykyään nämä kovasykkeiset treenit vaativat multa kyllä tahdonvoimaa enemmän kuin ennen, mutta lopuksi on kyllä hyvä fiilis.

Lauantai

Lepo.

Eilinen meni kuvaillessa Niinan kanssa ja sitten kotona perheen kesken. 🙂

Sunnuntai

Vaunukävely 60 min.

Äsken sitten starttasin sunnuntain lenkillä.

Millainen treeniviikko sulla on ollut?

Seuraa Facebook, Instagram & Youtube

Lue myös:

Törkyinen ruokapäiväkirja

Vähennä treeniä ja kiinteydy

Miltä näyttää 165cm& 55kg?

 

Taru

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 4
Tykkää jutusta