Astetta kevyempi viikko – treenipäiväkirja

Tällä viikolla skippasin suosiolla yhden salitreenin. Tunsin olevani enemmänkin reippaan kävelylenkin- kuin kovan rääkkitreenin tarpeessa. Tässä viikon treenit!

Treenit

Maanantai

Salitreeni 45 min paikkaharjoitteluna.

Tiistai

Lepo.

Keskiviikko

Juoksulenkki 60 min.

Torstai

Salitreeni supersarjoina 45 min.

Perjantai

Kävelylenkki 45 min.

Lauantai

Lepo.

Sunnuntai

Suunnitelmissa 45 min kävelylenkki!

Sellaiset viikon treenit. 🙂 Ensi viikolla sitten taas suunnitelmissa tehdä se 3 salitreeniä. 🙂

Seuraa Facebook, Instagram & Youtube

Lue myös:

Polttarijuhlintaa – rahapäiväkirja Keskeytin koulun – tuleeko minusta lusmu? Nyt se perse ylös! – treenipäiväkirja Hermomyrkkyä ja mansikka puddingia – ruokapäiväkirja Pitkästä aikaa juoksulenkkiä! – treenipäiväkirja Pikatreenejä #treenipäiväkirja 5 x SMOOTHIE OHJE Lenkille suoraan synnytyssairaalasta Päiväni kasvissyöjänä #ruokapäiväkirja

Taru

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 8
Tykkää jutusta